perjantai 3. heinäkuuta 2015

Kesäkuun lempparit

Tämä on ensimmäinen suosikki-postaukseni ikinä. Voi olla, että jää viimeiseksikin, mutta oli miten oli, kesäkuussa sattui vastaani tulemaan useita ässätuotteita.


Listalle pääsi aika monta Lumenen tuotetta, ja ihmekös tuo, olen Lumenetyttö henkeen ja vereen. Varsinkin Lumenen meikkivoiteet ja ihonhoitotuotteet ilahduttavat minua.

Lumene Bright now Heleyttävä BB-tehohoito on ollut kesäkuussa miltei päivittäisessä käytössä. Se kosteuttaa ihoa mukavasti ja jättää jälkeensä tosiaan heleän ihon. Heleä ei tarkoita kuitenkaan turhan kiiltelevää, sillä iho jää mattapintaiseksi. Outo selitys, mutta niin se on! Täydellinen tuote meikin alle näin kesällä. Lumenen muutkin BB-tuotteet ovat jautaa. (...Jautaa? Teen tätä myöhään illalla, sanavarasto supistuu.)



Lumenen mattaprimeri ja Hydra drops -meikkivoide ovat olleet verraton parivaljakko. Hydra drops on kosteuttava ja kuulas meikkivoide, ja yksinään se on ihollani vähän turhankin kuulas. Kun levitän alle mattaistavaa primeria, on lopputulos nimenomaan dewy, mutta samalla peittävä ja tasainen.


Taistelu mustapäiden ja ihon sameuden kanssa on ikuinen ongelmani. Nappasin ostoskoriini Neutrogenan Visibly clear Blackhead eliminating Sos-cleanserin (gaah nimihirviö!) Kuorintaa on tarkoitus käyttää viikko kerrallaan, mutta meikäläinen on vedellyt tällä jo pari viikkoa. Iho jää tasaisemmaksi, ja finnien määrä on vähentynyt. Mustapäätkin ovat hieman pienentyneet, mutta en usko, että niitä on mahdollista pelkällä puhdistusaineella poistaa. Nenässäni ne istuvat ainakin niin piukassa.


Lumenen Rasberry miracle -huulipunista kirjoitinkin aiemmin, ja kesäkuussa huulillani oli melkeinpä joka toinen päivä korallinen sävy 06 Marjametsä.


Kynsiäni olen lakannut ahkerasti, ja eniten olen tykännyt käyttää keltaista Natural Coden 02 Icy Lemonade -sävyä. Se on yllättävän kestävää ja peittää hyvin jo yhdellä kerroksella. Plussaa näppärästä siveltimestä.

Muutaman muunkin bloggaajan tykkäämä Yves Rocherin Neroli-tuoksu on aivan ihana, kevyt ja puhdas kukkaistuoksu. Rakastan nerolintuoksua, siitä tulee aina kesä ja mummula mieleen. Tämä tuoksu kestää iholla yllättävän kauan, ja on ihanan raikas mutta samalla pehmeä. Nam. Pitääkin ostaa suurempi pullo.


Tervetuloa helteinen heinäkuu!

Onko joukossa tuttuja tuotteita? Niin juu, vaihdoin bannerin. Tämä on väliaikainen, projektin alla on jotain häävimpää. Halusin vaan eroon keskiaikafiboista. Sydämessäni on aina paikka Perotinukselle, mutta hän ei anna oikeaa kuvaa blogini sisällöstä. Vaihtoon siis. Ärsyttävästi tuohon jäi tilaa, mutta teknovelho veljeni auttaa minua jossain mutkassa.


12 kommenttia:

  1. YR:n Neroli on ihana ja Hydra Drops on loistava. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, että taitaa olla lopetettu tuo Hydra drops! Tosin onneksi Lumenen uudetkin meikkivoiteet on kaikki kultaa!

      Poista
  2. Neroli! ♥ ihanan raikas banneri! Kerro muuten mullekin jos keksit jonkun ihmeaineen, millä saa mustapäät nenästä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Uneton yö! Mutta kauheaa ähräämistä. :D

      Mä kerron! Tuntuu, että kaikkea on jo kokeiltu paitsi poppamiestä...:))

      Poista
  3. Mielenkiintoista, varsinkin nuo Lumenet! Mulla on sama mattaprimer ollut nyt käytössä, mutta jostain syystä haluan palata sen loputtua kokeilemaan uudelleen aiemmin käytössäni ollutta Lorealin vastaavaa (Pore Minimizeria); muistelen sen olleen jotenkin avuliaampi huokoiselle iholleni, mutta on tuo Lumenenkin ollut ihan käypää kamaa. :)

    Bright Now ja Hydra Drops täytyykin sen sijaan ottaa hyvään harkintaan, voisiko ne sisällyttää omiin ehostusrituaaleihin, alkoi nimittäin vähän kiinnostamaan.. Samoin tällaisen 'suosikit'-postauksen tekeminen! ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en taas välittänyt siitä
      Lorkusta, se oli liian tuhtia. Makuasioita! ;)

      Hydra dropsia ei kai enää valmisteta, mutta alelaareista vielä luulisi löytävän! Bb-seerumia suosittelen, se on ihanan kevyttä eikä rullaa meikin alla!

      Poista
  4. Mä oon nykyään ihan Lumene-tyttö :D. Tuntuu, etten paljon muulta merkiltä osta tuotteita enää, ja tuosta mattaprimeristä olenkin tykännyt kovasti. Seerumikin kuulostaa loistavalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumene on vaan loistava! Mä tykkään ostaa kotimaista ja varsinkin kun se on noin laadukasta! :)

      Poista
  5. Lumene on <3 Neutrogena on ihana kanssa ja hyvän tuoksuinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep!<3 Neutrogenan tuotteista mulla on kaikinpuolin hyvä kuva, sillä ne tuotteet mitä olen kokeillut ovat olleet hyviä!

      Poista
  6. Minusta tuo banneri on ihana vaikka olisikin vain väliaikainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mä tykkään ja, se kuvastaa edes jollain tasolla blogia enemmän kuin se entinen! Vaikka nörtti olen vieläkin.. :D

      Poista

Kiva kun kävit!