perjantai 10. heinäkuuta 2015

Essencee!

No kai nyt minäkin kun kaikki muutkin! Kukaan ei ole voinut välttyä Essence-huumalta, sillä merkkiä saa nyt myös Suomesta. Kyseessä on siis saksalainen kosmetiikkabrändi, jonka tarkoituksena on myydä laadukasta kosmetiikkaa edullisesti. Essencestä on puhuttu blogeissa ja paljon. Tietenkin valtavan mainostuksen uhrina minäkin halusin päästä apajille.


Tällä hetkellä Raumalla lomailevalle lähin Essence-hylly on Porin Halpa-Hallissa. Raahasin onnetonta pikkuveljeäni perässäni kun lähdin aarrejahtiin. Ja totta tosiaan, halpaa on! Mopo meinasi keulia, kunnes muistin matkalla olevan Makeup Revolution tilaukseni. Siispä nappasin mukaani vain sellaista, mitä oikeasti tarvitsen. (Ai miten niin, eivätkös kaikki kosmetiikkabloggarit osta vain tarpeeseen?)


Puuteria kuluu meillä paljon, koska peilinaama. Tykkään kivipuuterista, joten mukaan lähti Mattifying compact powder, sävyssä 10 Ligh beige. Puuteri on tuoksuton, ja näyttäisi levittyvän iholle mukavan ohuesti.


Minulla on mustia kajalkyniä, mutta ruskea on puuttunut jo jonkin aikaa. Long lasting eye pencil sävyssä 02 Hot chocolate korjasi tilanteen. Kynä on tottatosiaan aika kestävä, ei se sentään superhikeä ja rasvaluomea kestä, mutta eipä kestä oikein moni muukaan kynä.


Essencen ripsaripakkaukset olivat todella somia! Meinasin vaan napata hauskimman näköisen. Vedenkestävä Lashmania - False lash mascarassa on todella ihana pakkaus! Ripsari lupaa uskomatonta volyymiä ja tekoripsimäisyyttä ilman paakkuja. Kumiharja on mukavan pieni, ja sillä on helppo levittää maskaraa kaikkiin ripsiin. Pituutta ja volyymiä tulee mukavasti.


Kauneusbloggaajien Facebook-ryhmässä valiteltiin silmänympärysryppyjä, ja toivon, että All about Matt! eli Kaikki Matista! -peitevoide rientää apuuni. Notkeakoostumuksinen peiteväri peittää ihon pikkuvirheet ja tumman silmänympärykset.


Geelilakat ovat olleet trendikkäitä jo jonkin aikaa. Minua kiinnostaa niissä lähinnä se kesto. The Gel nailpolish Top coat lupaa kestävää lopputulosta. Ainakin kynnet ovat lakan jäljiltä superkiiltävät! En osaa sanoa, onko lakkaus normaalia kestävämpi, sillä minulla tuntuu aina kulahtavan lakkaus kärjistä tosi nopsaan.


En säästänyt kuittia, mutta eipä näille hintaa juurikaan kertynyt. Olen lapsellisen innoissani näistä. Mielestäni Essencen pakkaukset ovat kivan näköisiä, eivät todellakaan luksusta, mutta enpä sitä odotakaan. Pakkaukset ovat värikkäitä ja söpösti vähän lapsekkaita.

Kertokaa, mitä kannattaa napata Essence-hyllystä?

10 kommenttia:

  1. Kaikki Essencen ripsivärit ovat olleet hyviä, joita olen kokeillut. Mutta vakiotuotteeni on All about matt-puuteri ja kulmageeli. Tulisipa jo tännekin päin Suomea Essence myyntiin, niin ei tarvitsisi aina netistä tilata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä vakuuttunut tästä ripsarista! Pärjää mennen tullen kalliimpien kaverien rinnalla!

      Poista
  2. Tuo Lashmania on kyllä huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on! Yleensä superhalvalla ei saa hyvää ripsaria, mutta nyt on kyllä poikkeus säännössä!:)

      Poista
  3. Lash Base ripsariprimer. Ihan ässää kamaa. Ja hinta on jotain 3 euroa. Että silleesti! :D Mä olen ihan liekeissä näistä, ihanaa kun tulivat vihdoinkin Suomeen. Olen tekemässä ekskursion elokuussa Tuuriin, missä essenceä on kuulemma runsain mitoin. Saattaa olla, että otan omat kärryt essence-ostoksilleni siellä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostoslistalle! En olekaan käyttänyt ripsiprimeria sitten 2000-luvun alun, ovat varmaan kehittyneet siitä!:D
      Mä en uskalla ajatellakaan lähteväni Tuuriin, lähtis varmaan mopo keulimaan...! Onneksi Itiksessä on iso Essence-hylly!

      Poista
  4. Mulla ei ole mitään essencen tuotteita, mutta pakko sanoa, että toi myyntihylly on niin karkki, että jos sellainen kävelisi mua vastaan, sortuisin ostamaan jotain. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Kumma juttu, kun ainakin muhun vetoaa tuollainen lapsekkuus! Ja eipä nämä tuotteetkaan mitään hassumpia tunnu olevan. :)

      Poista
  5. Mä ostin ekat kunnon Essence-tuotteeni vasta tällä viikolla, kääk! Olin joskus aikaa sitten tilannut Saksasta ööö jotain, mutta ne jäi. Nyt testaan, ja tykkään. Kauheen hyvältä vaikuttaa! Mä olin salaa aika riemuissani siitä nudehuulipunien määrästä mitä löysin... :D

    Ja miten HALPAA voi olla! :D En meinannut uskoa tuotteiden yhteissummaa kassalla. Selehintoihin tottuneelle kovin tervetullutta vaihtelua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vaan jaksanut uskoa, kun tuijotin kassalla loppusummaa. Myyjätärtäkin nauratti, kun mä toljotan monttu auki. :D

      Ja kyllä vaan, näistä tuotteista jokainen on oikeasti tosi toimiva. Thumbs up!

      Poista

Kiva kun kävit!