perjantai 24. toukokuuta 2013

Korvat kesäkuntoon 2013

Olen ehkä vähän peelo, mutta tajusin taas miten hienoa musiikkia proge onkaan. Näin ollen aloitin iltani Kingston Wallilla, ja Pink Floydin kautta olen päätynyt King Crimsoniin. Juuri siihen yhtyeeseen, jonka teininä julistin olevan "ihan mälsä."

Voi minua lapsiraukkaa. En todellakaan ollut kuunnellut "In the Court of the Crimson King" -albumia.

Mutta nythän minä sitä kuuntelen. Olen aika onnellinen, koska tämä on niin hyvä levy. Nimikkoraita on ihan helmi.

Ja tästä sikisi synkkään mieleeni aatos: pitkiä kesäöitä on paljon, ja niin on hyviä levyjäkin. Yksi levy per yö. Tai ilta, mutta pääasia on, että kuuntelen levyn kun maailma on jo hiljaisempi. Yksin tai yhdessä, mutta hiljaa. Voin lainata ne kirjastosta, ostaa tai kuunnella Spotifysta. Jos löydän jonkun jostain älppärinä, aina parempi. Voisin kuunnella läpi jo olemassaolevat vinyylini. Ja korjata levarini! Tuoda sen Helsinkiin! Innostun koko ajan enemmän.

Join the movement! Aloita vaikka tästä: (valmistaudu universumin räjähtämiseen!)


Kesän lopussa olen jo paljon rock-kultivoituneempi, ja voin keskustella sun kanssa muustakin kuin The Beatlesista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit!